Tidsbrist



Tänk att om mindre än en vecka så blir vårat charmtroll 1 år =)
Tyckte nyss att vi åkte hem med Neo från BB och nu ska vi snart ha kalas för lillskrutten.

Här är det fullt upp, upptäckte att det var så länge sedan jag var inne på bloggen att jag hade glömt mitt lösenord, snacka om illa ;)
Jag/vi har en massa som händer i våra liv just nu så timarna på dygnet räcker liksom inte till, skulle behöva ett gäng mer av timmar nu.
Idag tror jag har varit världens pissigaste dag men också bra på sina sätt, att bekänna färg tar verkligen hårt på en människa på många sätt. Tänk att sanningen ska svida så förbaskat kan den inte bara smyga förbi lite lätt sådär?!
Svammel svammel ....... men som sagt det händer en jäkla massa i mitt liv som jag inte vill blotta här ännu, där av varför jag lyst med min frånvaro.

Men det är tur att jag har min ÄLSKADE sambo som ställer upp i vått och torrt. Nä nu ska jag ta och vara duktig och fixa i köket och invänta Hasse som jobbar stängning.



See yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0