Scorett

Det här var andra dagen på min praktikplats och jag har hämtat varor, packat upp, märkt skor, lagt ut på lagret, hjälpt en massa kunder och svarat i telefonen. Att hjälpa kunderna redan på dag två kändes bra men jag kan inte komma med svar på frågor om skor ännu men det kommer väl och svara i telefonen kändes också okej.
Hoppas att jag har lite mindre ont i fötterna i morgon för idag så kändes det som om mina fötter tar ihjäl mig.
Jag har kraft, ork och energi kvar men kan inte göra något för att fötterna strejkar :( 
Visst är jag trött efter dagen men har ändå lite lite kraft kvar innan jag checkar in för natten, åh vad jag längtar tills det är dax att krypa ner.
Nu ska jag ta och goa med Neo en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0