Skärpning !!

Ja så säger jag till mig själv när det gäller bloggen, jag har inte haft energi till övers för den under tiden jag höll på med körkortet. Hade bestämt mig för att så få som möjligt skulle veta att jag höll på så jag fick överraska och det verkar som det har lyckats =)

Igår så tog ja min första biltur utan övningskörnings skylt, jag och pojkarna åkte till Årskogen och hälsade på Anki. Hon bjöd på fika och lunch, grabbarna vill tillbax till sommaren och rida på hästarna :)
Fortfarande helt ofatbart att JAG har körkort, blir kanske inte verkligt förrän jag får körkortet. Just nu så har jag en lapp och id-kort som gäller som "körkort", ska bli kul nu till veckan när det är sportlov då barnen kanske vill åka lite hit och dit och JAG kan skjutsa dom, de gör inget att Hasse är på jobbet för jag kan fixa det själv ;)

Idag har jag ingen bil hemma, den har Hasse idag. Visst hade jag kunna skjutsa han på jobbet och sedan tagit bilen men han jobbar ända till tio ikväll. Med andra ord då sover Neo och jag vill inte slita upp han bara för att jag ville ha bilen hemma ifall jag kommer på någonstans att åka.

Dax att fixa en lite sen middag, men de gör inget för grabbarna har ju sportlov till veckan och slipper kliva upp tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0