Måndags dilemma .....

Dagen började med att jag vaknade av ett sms vid sjutiden från min sambo som då varit vaken ett tag för han började jobba tidigt. Han talade om för mig att motorvärmarutaget på bilen va spräckt, kunde inte annat än att skratta åt eländet.
Jag tog bilen igår kväll för att åka och handla lite mat och gröt till Neo, och när jag kom tillbaka från affären så hade våran gräsklippare vält ( en liten handjagare ) varför vi har den där nu under vinter tid å allt vet jag inte, men vi brukar hänga sladden på den. Hur som hellst så trodde jag att en av alla katter som springer här hade vält den, tänkte sen inte mer på de förrän imorse när Hasse talade om att jag hade kört iväg med sladden fastsatt ibilen som jag sedan spräckte när jag körde iväg :P
Har hört att fler har gjort de misstaget och ja vi får väl se vad nästa grej blir =)

Ja sen skulle jag väcka Victor som skulle iväg med taxin till skolan, men de kom ingen taxi. Innan jag kom på att det inte skulle komma någon taxi hit heller, för de va ju inte "våran" ordinarie vecka. Vi hade Victor för att det var sportlov och hade de varit en "vanlig" vecka hade han varit hos sin pappa och därifrån går taxin på måndagsmorron när de sk bli våran vecka.
Vilket slutade med att Victor blev sen till skolan, jag hade ingen bil hemma så jag fick akut ringa till svärfar som jag dessutom väckte men underbar som han är så kommer han ut och kör Victor till skolan och åker hem till sitt sen. Tack tack och tusen tack för det.

Neo i sin tur är inne i en välldig mamma period, bara mamma som duger. Är ganska gnällig när vi e hemma och ska vara i min famn hela tiden. Men han äter bra och sover bra både dagar och nätter så man ska väl inte klaga.

Har inte gjort allt för mycket idag, vikt en monster hög med rentvätt och tvättat en par maskiner till så snart blir de mer att vika, ja jag vet då vad jag har att göra.
Ska fundera på vad vi skaha till midda oxå men har inte blivit klokare på den fronten än, är liksom inte sugen på nånting ....

Kommentarer
Postat av: Eva

Kolla min blogg nu, har lagt upp en bild på Gary Oldman o Flanders. Dom ser ju ut att va tvillingar nästan. :)

2010-03-15 @ 17:25:51
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0