Helt vanlig måndag

Ja då va de måndag igen, vad händer här idag då? Inte mycket alls, jag har precis lagt Neo för en liten lunch lur och vi andra slappar lite. Hasse ska jobba kvällen och resten av familjen blir bara hemma och tar de lugnt, hade funderingar på om jag skulle ta bilen men Hasse slutar inte förrän klockan nio ikväll och tar jag bilen så somnar Neo halv nio och tar jag inte bilen så är han vaken tills Hasse kommer hem.
Äh jag har ju bilen hela dagen imorron då Hasse åker till Umeå, det lutar åt att hälsa på Mia med familj för de va ju ett tag sen sist vi sågs.

Sitter och funderar på vad vi ska ha för middag, jag är ganska seg idag känner ja så något avancerat lär de inte ju inte bli :P

Nu ska jag återgå till att slappa lite till innan jag ta mig ikragen för lite nyttosaker.

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad kul att du börjat blogga igen! Fortsätte me de ;-)

2010-03-09 @ 07:49:08
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0