Drakborgen

Det var ett tag sen vi besökte drakborgen, jag väntade Neo sist vi var där. Hela familjen är ganska seg idag men vi ska ta och göra oss klara för att åka iväg. Ska först åka och hämta ut mitt körkort som har kommit :)
Jag måste säga att det gick fort att få de, jag klarade körkortet i fredags och det kom med posten igår så två dagar är fort. Är van att man får vänta minst tre bankdagar eller en vecka på saker rent allmänt.
Ska ta och plocka fram kameran så vi kan ta lite kort, jag har varit dålig på att fota och jag vet med mig att jag kommer att ångra de framöver.

Tack alla som grattat mig för körkortet!!!!! =)

Kommentarer
Postat av: anki

ja det ska bli kul om vi får se några kort

2010-03-11 @ 18:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0