Shoppat

Jag, Neo och Elin har varit och shoppat lite idag, jag fick present kort när jag fyllde år så billigt blev de :)
Snälla Elin skjutsade oss idag och som tack för det så bjöd jag henne på lunch.
Nu är första dagen av tre avklarad för mig och Neo ensam hemma utan Hasse som är på fackutbildning, undra vad morgondagen har att bjuda på då tro? Hoppas att Neo sover hela natten men för att vara säker på att få lite sömn så ska jag lägga mig tidigt ikväll då de bara e jag hemma som kan ta hand om lillskrutten.


I shopping kassen idag blev de .......



En adidas dress till Neo






Pumisar till Neo



( Dessa är köpta på nätet )






Skor till mig




Munkjacka till mig






Kommentarer
Postat av: Marie

Snygga skor gumman samma lika har vi nu =)

Fina kläder, coola Puma skor till lill prinsen

Kram

2009-09-15 @ 21:45:41
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0