090916

Vad händer hos fam Norström, Vesterlund idag då? Ja de kan man ju fråga sig för jag har inte en aning, jag vet bara att jag e trött och sovit värre än en kratta. Hasse hade inte heller sovit något vidare, hm ... kan de ha något att göra med att vi varken sov i samma säng eller hus inatt .... ja de lär ju vara så :)
Nu är de gröt dax för lillskrutten .....







Grötmonster :)





En mycket trött Neo somnade sittandes mot pappa :)






Måste nog börja jaga Pontus med kameran för jag har nästan inga kort när han e med :(

Kommentarer
Postat av: E

Vilka gulliga kort! Och de var fina saker du köpte igår. :)

2009-09-16 @ 13:36:45
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0