Spruta eller inte!?

Shit va länge sedan jag var in och skrev nu. Har liksom tappat lusten att skriva och dessutom läsa andras bloggar oxå, men jag ska försöka ändra på de. Gör ett litet tappert försök nu och vi får väl an se om de håller i sig eller inte, tänker inget lova.

Har precis sett till att Virre fått på sig kläder och i sig frukost, borsta tänder och kommit med taxin till skolan. Hasse och Neo har lite sovmorron, så avis just nu på dom men jag får ju sovmorron i morron så klaga är de minsta jag ska göra :P

Natten har gått för Victor han sov hela natten, jag var lite orolig att han skulle ha ont i armen efter tagit vaccinet igår. Han hade lite ont i armen igår så lite alvedon gjorde susen för natten. Vi har varit lite fundersam på om barnen skulle vaccineras eller inte men de slutatde med att så blev det. Jag och Hasse har oxå tagit sprutan för några veckor sedan då vi var i riskgruppen, men vi ångrar oss absolut inte med tanke på att svägerskan ser ut att ha åkt på svininfluensan. Inga rolig sak de där, fy.  Hoppas hon blir frisk snart så vi kan träffa henne :)

Neo växer som bara den, de märks för han utvecklas fort. För i förrgår så ramlade han ur soffan, fort som fan gick de. Jag la han bredvid mig och hann att börja putsa glasögonen och i nästa sekund så small de till i golvet och Noe har en rödbula i pannan. Jisses jag tror hjärtat stannade för jag blev så rädd, katsade tydligen glasögonen och fick upp han i famnen. Han blev nog lita rädd som mig för han skrek lillhjärtat mitt, som tur var så jobbade inte svärmor utan hon var snäll och kom ut och tittade till han. Hon jobbar som uska så det kändes mycket bättre efter hon hade tittat och konstatera att allt va som de skulle med andra ord en go och glad kille :)

Lite rått och ruggigt ut så jag känner mig frusen sen gör de ju inte saken bättr att jag är satan så trött, men en kopp te ska jag nu gå och fixa till :)

Kommentarer
Postat av: anki

Tror att det är rätt beslut men har inte lyckas övertala mina barn till beslutet att ta sprutan . Jag har tagit den och Kjell ska ta den när det blir hans tur kram Anki

2009-11-17 @ 11:45:39
URL: http://anki.bloggagratis.se
Postat av: Eva

Vilken tur att de gick bra för Neo när han ramlade ur soffan! Sånt går så snabbt. Bra att mamma kunde titta till honom. :)



Hoppas vi ses snart! Kram

2009-11-18 @ 11:34:19
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0