Mycke nu ....

Det har hänt en massa som jag inte kan dela med mig av men det har inte varit en rolig helg, de ska gudarna veta!!! Nu rullar livet på med julen runt hörnet och med allt vad de nu innebär samt att Victor och svärmor fyller år på julafton. Vi ska hinna åka till Tunadal och fika lite är det tänkt innan vi åker till Sidsjön för kalas och julfirande innan svärmor ska åka till jobbet. Vi lär ju vara trötta och slut hela familjen då ;)
För att inte tala om att komma på v ad man ska köpa till barnen, jag tycker att det börjar bli svårt att hitta något iaf om man inte har obegränsat med pengar. Jag vill ha så mycket som möjligt för så lite pengar som möjligt då är jag nöjd.
Som om julen och allt som det för med sig vore nog så håller jag på att spåna på vad som ska hända i slutet på januari då några fyller 30 år ;)
Några förslag på vad för tok jag kan hitta på???? Jag kommer inte publicera förslagen då jag vet att dom som fyller 30 brukar läsa :P

Blir ett kort innläg ikväll oxå men de får ni ta :)  Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0