03:17

Det var sista gången jag tittade på klockan inatt sen ville jag inte titta nån fler gång och till slut så somnade jag. Var helt färdig när larmet satte igång i morse, men de va bara att masa sig upp för Virre gubben ska få frukost och se till att han kommer med taxin. Sista tiden så har jag haft jätte svårt att somna huuur trött jag än varit, jätte konstigt och mycket irriterande må jag säga för man är inte riktigt sig själv med humör, tålamod ja allt när man inte få sova riktigt. Men jag vet ju också att det på går en massa i mitt/vårat liv just nu så de kan ju vara en stor del i att jag inte kan somna. Har jag väl somnat så är de skit svårt att vakna till när man ska upp.

Victor missade den från skolan igår men de gick bra iaf Hasse fick åka och hämta hem han så på våran vecka så blir de att duscha hemma efter gympan då han har de sista lektionen och taxin kommer så tätt inpå när han slutar, men det var okej att göra så för fröken så en lösning är ju alltid bra :)

Från måndag och två veckor fram över kommer jag att vara borta på dagtid för jag ska iväg på kurs, ska bli intressant och jag VET att jag kommer att vara helt slut när jag kommer hem på eftermiddagarna. Jag och Hasse satt och pratade lite om det igår kväll innan vi gick och lade oss.

Nu ska jag fixa lite lunch till lillskrutten som åker omkring i sin gåstol och utforskar huset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0