Vänner =)

Idag så blev jag väckt av telefonen och de va goa Ingrid som ringde =)  Trevligt att vakna till en goväns röst.
Under dagen har de inte hänt så mycket mer än att jag duschat, klätt på mig sen har jag bara suttit i soffan med lap toppen i knä. Sitter och kollar runt lite på bla facebook och ser en vänförfrågan vilket visade sig vara min barndomskamrat Lottie som hittat igen mig där. Så jävla kul, jag blev super glad för jag har tänkt på henne till och från i flera år.
Vi har känt varandra sen ja vi född vart, för deras sommarstuga ligger granne med farmor och farfars sommarstuga (nu mera året runt boende)
Hoppas att vi får en möjlighet att träffas ganska snart för att surra lite, jag tror att vi är väldigt olika som personer men de ska ändå bli kul att träffa henne =)

Efter att Hasse slutade jobbet så åkte vi och hämtade svärmor som skulle hjälpa oss att hämta Golfen som varit inne på lagning så vi kan sälja den. Vi lämnade av henne så hon tog bilen till Sidsjön där den ska stå tills den e såld, vi körde vidare och handlade till vår sena middag. De blev tacos idag, men vi tyckte de smakade si så där. De blev inte riktigt som vi tänkt oss. Nåja mätt blev vi iaf =)
Nu sitter vi i soffan och tittar lite på tv innan vi ska krypa ner för en ny dag i morron, dessutom är Hasse ledig =)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Självklart får ni det... Finns det hjärterum så finns det stjärterum...Tihihiiii :P

Snygg du blev i håret föresten!!!!

Kraammm

2009-05-14 @ 07:46:35
URL: http://www.blondizh.bloggagratis.se
Postat av: Eva

Hoppas ni hittar en köpare snart! :)

Förresten, såg på facebook att du hade skrämt brorsan igår. hahaha! stackars honom. ;-)



2009-05-14 @ 18:30:22
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0