Tvärtom

De blir lite bakvänt med uppdatering nu för dagen igår skriver jag om sen. Men idag så ska vi iväg på stan och kolla efter kostym till Hasse som han ska ha när vi åker på bröllop, tyvär så måst ju jag oxå hitta något. Visst ALLTID kul att shoppa men jag känner mig fortfarande höggravid och då är de inte kul att handla till sig själv =(
Jag vet att andra inte bry sig men känslan finns där för mig, märker kraftigt att mitt humör inte alls är så stabilt som jag upplevde först, utan hormonerna löper amok. De värsta är att jag känner mig gråtfärdig bara av att skriva om de, jobbigt som bara den. Vi ska iaf som sagt till stan och kolla, tror att vi ska kolla på fälgar plus däck som vi hittat på blocket för en bra peng. Ska hem sen på eftemiddagen och planen är att vi ska skura alltanen ren från pollen och annat skit, vi ska ju få besök ikväll av M & M med familj så vi vill ju ha de fint och blir vädret som utlovat så kan vi sitta där ute och njuta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0