Trädgårdsmästaren

Nu har jag iaf duschat, klätt på mig, fixat hårtet, ätit frukost och borstat tänderna. Vad ska man mer göra idag då tro?! Kommer säkert på något så småning om, svärmor *trädgårdsmästaren* är här och fixar till framsidan. Våran lerhög som  är tänkt att vi ska få till lite gräsmatta där, tror hon hade tänkt klippa gräset på ner sidan eller ja gräs å gräs de e en massa maskrosor där just nu men den kommer att bli fin sen när vi fått vårda den lite.
Ska försöka gå ett par ggr i trappen idag för de e en massa vikt tvätt nere som ska placeras ut i våra garderober, min älskling va så duktig igår och idag med att dammsuga och plocka så även om jag e invalidos så får jag dåligt samvete när han gör allt och jag inget, jag fixar liksom inte de.
Hoppas att jag känner mig så pass bra att jag kan ta en sakta promenad senare ieftermiddag, beroende på vad jag gjort och inte vill säga.
Nu ska jag prata lite med Joppe som piper efter sin matte och tycker jag e skit tråkig just nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0