Sucker.......

Ja lurad är de minsta man kan säga *gahhh* inatt trodde jag att de va dax men NÄ.
Vaknade vid halv fyra och gick på toa sen la jag mig igen men kände genast att de gjorde gris ont i svanken och på höger sida, de kom till och från fram till halv sex i morse sen var de som bort blåst =(  tur att jag inte väckte Hasse för då har han nog inte kunna jobba med nerverna på insidan idag =)
Han ringde förrut så jag talade om då hur de låg till på morron kvisten och han höll med om att de va smart av mig att inget säga. Ingen mening heller att väcka han om de e inte e dax för han kan ju inget göra iaf, tror jag har haft som lite lite "mens" värk idag men de kan ju lika gärna vara så att jag känner efter för att jag vill att de ska vara något på gång, nåja hoppas kan jag alltid =)

Längtar tills Maria ringer för gulliga hon ringde igår och bjöd mig * ja oss men Hasse jobbar* på middag, de ska bli grillat *mmmmm* jag älskar de. Hasse kommer när han slutat så Jonas slipper höra om allt tjej snack =)
Tänker ta med kameran så jag hoppas att de blir lite kort tagna som jag kan lägga ut här.

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja, jag förstår att du är stolt. Han tog fina bilder! :)

Brorsan förstår säkert att de är dina hormoner som spökar, men de går ju snart över.

Bara du låter honom vila när han är trött efter jobbet, så är de nog lugnt. ;-)



Men förstår om du vill hitta på saker o va social när han kommer hem, men då är de ju risk att han är trött. ;-)



Men nu är de inte långt kvar, koller min mobil lite då o då för att se om de hänt nått, men inte hört nått från er än iaf. Men snart så :)



Jag tycker ni kämpar på bra båda två! Men snart får ni er belöning. Kram till er båda!

2009-05-16 @ 23:50:31
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Meta

I natt händer det gumman.. Neo komer bli en skötsam ordetlig grabb,som blir punktlig, är det den 18:e så är det varken senare el tidigare.. Redan punktlig i magen serru..Då vet du ju att de är ordning och reda från födseln=) Kram & Lycka till

2009-05-17 @ 23:01:46
URL: http://mammameta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0