Som bly

Sitter nu i soffan efter att vaknat ännu en morron utan känningar =(   vet inte varför men i just detta slutskede e jag så otroligt social, vill att de ska hända saker HELA tiden snacka om att man e värre än barnen. De vet ju jag oxå som vuxen att alla dagar är INTE rolig men Hasse jobbar hela helgen i massor av timmar å här sitter jag som fast i soffan och kommer mig inte för att resa mig.
Sitter med morronrocken på mig och har tänkt en stund att jag ska gå ner och klä öpå mig iaf men icke jag de har gjort, måste ju få i mig lite frulle men nä de hjälper inte heller. Som rubruken jag känner mig som en bly tyngd som sugs ner i soffan, finns inge kraft att ta sig här ifrån.
Ska strax göra ett nytt försök iaf så vi får väl se om jag fått på mig lite kläder om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0