Not yet

Såg att de va ohyggligt länge sen sist jag skrev här nu, men nej ingen bebis än. Jag ska uppdatera lite bättre sen för jag orkar inte nu.
Natten har  varit skit jobbig rent ut sagt, vaknade vid halv tre av att de gör ont å vända sig som vanligt vilket inte e nå konstigt med de längre men jag gick upp och passade på att kissa lite oxå. Men sen när jag skulle lägga mig igen så gick banne mig inte att somna för jag har en sambo som snarkar så jag trodde han skulle dra i sig hela inredningen, de spelade ingen roll hur han låg heller *gahhh* så de slutade med att jag tog Pontus säng som jag defenetivt inte kunde somna i. Dit gick jag och la mig ungefär en och en halv timme efter att jag har lyssnat på Hasses snarkningar sen tog de ett lååååååångt tag innan jag lyckades slumra till. Sen har jag hållt på så tills jag gav upp vid kavrt i elva,  jag hade ju inget bestämt så jag hade ju kunna lega kvar hela dan om jag vela men kände inte för de heller. De slutar väl med att jag somnar sittandes någonstans i huset.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Eva

Jobbigt att inte kunna sova, men tur att du inte har nån tid att passa på dagarna iaf. Då kan du ju ta sovmorgon o de gör inget om du sover middag. ;-)



Jag har en liten present till Neo, så säg till när ni har tid att träffas. :) Kram

2009-05-03 @ 23:20:04
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0