Moby Dick

Japp de e jag de, stor vit och knubbig...... =)
Idag har jag haft mer ont än vanligt fast inte "vanliga" verkar utan de känns som rakblad eller knivar så fort jag rör mig de minsta lilla, men absolut INGET när jag sitter så jag vet inte hur jag ska tolka de?!
Men jag gruvar mig varje gång jag måste rör på mig, ta ett minsta steg för de gör ont.
Så skönt att slappa nu efter middagen, det blev fiskpinnar och hemma gjord pärmos idag och Virre åt så de stod ut genom hans öron nästan.
 Han tyckte de va så gott att han ville äta samma sak i morron till middag, för potatismosen va lika god som farmors sa han
Det tyckte jag va ett gott betyg för jag vet att Virres farmor gör jätte god mat =)

Nu gör jag allt för att hålla mig vaken efter mat och disk för fy fasiken va trött jag blev, som ett slag i nacken. Hade jag inte gjort maten själv så hade jag funderat på om någon stoppat i sömnmedel eller nått........*äckligt trött*
Nu ska jag ta och krama lite på Virre innan jag ska natta han och se på tv, samt invänta min älskling som jobbar till nio ikväll.

Tjao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte på dig idag när jag fixade till levern som vi ska äta på söndag som får ligga i frysen tills det är dags att frossa kram anki

2009-05-19 @ 22:25:07
Postat av: Marie

Men du gumman Moby Dick har aldrig varit vackrare än nu isåfall =)

2009-05-20 @ 08:26:28
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0