Man kanske ska......

Idag så vaknade jag som vanligt utan värkar, förväntar mig att de ska komma igång på natten / morronkullan när de väl behagar att sätta igång.
Tack Jeanette för din standby tid i två nätter, nu är våran "ordinarie" ta hand om barnen ifall de skulle hända lång ledig från jobbet. Alltså svärmor....
Sitter och funderar på om jag ska ta mig lite lunch för jag börjar bli sugen på allt, nyttigt som onyttigt......  
Till middagen idag blev de bara Victor och jag iaf för min älskade hade tittat fel på sitt schema, vilket jag och säkert många fler inte är förvånad över :P   Han skulle sluta kl 18 trodde han ja, nä de blev ett pass till kl 22.15 istället =)
Ja så kan de vara, men Virre och jag ska mysa iaf för han e ledig nu resten av veckan från skolan och de tycker han e såååå skönt för då får man ju vara uppe längre som han sa i morse =)
Ja lite längre ska han få vara uppe efter som vi får sovmorron i morgon, men "stackars" Hasse får kliva upp och jobba han. Ja han får en liten sovmorron för han börjar inte förrän kl 10 så de går ingen nöd på han. Han säger själv att han har svårt att sova på morron för han vaknar oftast jätte tidigt av sig själv och kan inte sova mer. Kan inte vara kul de heller, dom ggr man vill sova en liten stund längre.
Nä lunch va de.....

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0