Kärlek



Ja kärlek på hög nivå!
Jag vill ge min sambo och nyblivna pappa en stor eloge för att han gör ett grymt jobb här hemma, som han ställer upp på mig och Neo. Folk tror nog att jag e knäpp som skriver det mest självklara sak i världen men tro mig de är inte alla som ställer upp som nybliven pappa.
Vi gjorde skiftgång på nätterna när lillen inte ville sova, vi turas om med de mesta. Fast ja tror Hasse leder blöjbyterna än så länge =)
Ja hur som helst så finns de inte ord för hur mycket jag uppskattar det han gör, va synd att de inte va farsdag i morron för då hade jag firat han. De kan jag ju genom att tala om hur duktig han är men de e inte samma sak, men fram till farsdag så får de duga =)

Nu har jag yrat på tillräkligt.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0