Känns på

Dom senaste dagarna har jag försökt att röra på mig en hel del, vilket verkligen känns på kroppen nu. Har rört mig så pass mycket så jag trott att inatt är de dax men så har de inte varit.
Ja som min svägerska skrev så är de tur att jag inte har tider att passa och har jag de på morron så kan jag vila sen på dan. I morron kommer att bli en sån dag för jag måste upp och se till att Virre kommer iväg till skolan och att han har allt med sig som tex läxa, gympakläder och att han får med sig en handduk, sen så jobbar Hasse lång dag i morron men på onsdag är han ledig. Virre längtade tills onsdag sa han när vi satt och åt för han ville ju så gärna att Hasse va hemma med oss *go killen*
Nu ska jag titta på CSI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0