Inte nu heller ....

Jag tror de lilla livet trivs i min mage för inte ens efter en promenad till Willys igår med mormor och mamma plus att jag drog en sån där shoppingvagn som man oftar ser gammla tanter drar, jag drog den inte långt men de kändes iaf.
Så igår kväll tänkte jag att inatt blir de nog bebis men icke sa nicke. Hasse sa nu i morse att han har på känn att de blir den här veckan han vet inte varför bara känns så säger han. Hoppas att du har rätt älskling =)
Ska iväg på birsta med moster ett tag innan svärmor hämtar upp mig så vi kan hämta Victor och sen ska jag vidare på utvecklingssamtal på Pontus. Så vi blir en aning sen idag med middagen, lär ju bli pasta med carbonara och extra skinka i, de går fort att sno ihop.
Ska försöka få fingrarna ur och lägga in kort som jag lovat oxå senare i eftermiddag/kväll.

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag drömde om er inatt, drömde att de var dags. Så jag trodde nästan de när jag vaknade. :p



2009-05-04 @ 11:45:47
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Sabina

Jag tror på tisdagnatt/onsdagmorgon :)

2009-05-04 @ 21:17:52
URL: http://sabinabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0