Har fixat med Virre

Hm.... ja de lär inte bli något inatt heller....... ja jo jag vet att de kan ske när som helst men jag tror inte de blir inatt framför allt inte nu när vi har fixat med Victor ifall de skulle bli något, men bättre att veta vem man kan ringa när de e dax än att fundera på de mitt i natten.....
I morron ska jag på möte kl 13 till 14 sen blir de att hämta hem Virre från skolan, han får gå kort dag =)
Idag så har vi skrivit matlista och storhandlat, vi hade kunna köpt minst lika mycket till iaf för att packa in i bilen. Fanns ju hur mycket plats som helst, gud va skönt med kombi =)
Hasse har varit duktig idag med att tvätta och dona som de lät så skulle han stryka lite tvätt oxå, jag har en duktig sambo *stolt att han e min*
Nu ska jag fortsätta att titta på CSI

Kommentarer
Postat av: anki

Ja visst var det lik mig ; ) hoppas lill skiten tittar ut snart, förstår om det känns jobbigt kram anki

2009-05-19 @ 10:03:56
URL: http://anki.bloggagrattis.se
Postat av: erica

ja om de hjälper så kan du alltid slå en pling till oss gudfamiljen. om han inte föredrar att vara hos pappa förståss. :D kramisar. :D

2009-05-19 @ 13:16:03
URL: http://ericalandgren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0