Frustrerad

Va fint de blev efter att svärmor gått fram som en skållad iller, å ändå är de inte riktigt klart än för att så gräsmatta men snart.
Fick oxå trevligt besök av Petra & Krikken som vill komma och säga hej, så där slog vi ihjäl lite mer tid =)
Jag har precis surrat lite i telefon med Mia samt lagat mat och diskat undan, fick ihop 4 st matlådor så Hasse kan ta en till middag och en till lunch i morron på jobbet sen kan jag frysa in resten.

Åhhh va jag tycker synd om min sambo, för mina känslor är i lite obalans för att sätta en fint ord på´re. Jag ska verkligen göra mitt bästa för att de INTE ska gå ut över han, men jag tycker att dessa gravidhormorner är okontrolerbar precis som modernatur. The force is strong within me..... !!!!
Han fyller verkligen sitt dagliga behov idag av allt men inte jag, han jobbar, träffar folk sen ska han gå ut och gå vilket är kanon bra! Så då är motionen plus sällskap alltså vän faktorn fylls på där sen kommer han hem och värmer på sin middag och sen slå sig ner i soffan för att njuta av fredagskväll med sambo och tv * lika med sova i soffan*
medans jag är hyper social, kan inte gå ut och motionera, less och mega godis sugen. Så ikväll ska jag äta chips och godis, hoppas jag får tag på Annlo så hon kan köra mig till affären, annars så får Hasse så lov att göra de för jag SKA ha de där ikväll!

Nån som har något förslag på vad jag kan göra i morron då? Hasse jobbar hela helgen så jag har MASSOR med timmar att slå ihjäl.

Har klagat nog för denna stund.....

Kommentarer
Postat av: Marie

Men gumman nu är det verkligen illa =) du har bloggat 3 gr på samma dag, det var inte igår minsann, slå en pling när du vaknat, vill du kanske komma och hälsa på om du kan????

Miss you

Kramar på dig å lille Neo

2009-05-16 @ 09:50:40
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com
Postat av: Meta

I morgon hoppas jag inte du ska göra någonting mer än föda barn.. Bara för du inte haft nå känningar, så tror jag lille Neo som spelar ett spratt med mamma, och bara släpper vattnet i natt.. För nu är de nära... Sköt om dig. Och dämpa samvetet jag var en likadan hormonkossa men vi vet ju båda att när dom tittar ut så försvinner de. Mkt irritation kommer nog bara för man väntar och inget häder=( Kram

2009-05-16 @ 13:25:18
URL: http://mammameta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0