Bf

Idag är det dagen D enligt tabeller osv men den 18:e verkar inte bli Neos födelsedag heller....... jaja han kommer när han e "klar" .........
Idag kommer Victor =)  nu får jag något annat att tänka på denna vecka med rutiner och måsten som till hör när man har familjen hemma.
Håller på med inköpslistan och ska fixa med matlista oxå så vi kan handla sen efter att vi hämtat Victor från fritids, just nu är Hasse iväg på jobb ärende även fast det är hans lediga dag, tur att han får betallt iaf =)  Så nu medans jag skriver så passar jag på att surra med Mia i telefon samtidigt =)

Nä åter till listan så jag har en chans att bli klar.....

Kommentarer
Postat av: erica

nä nu får du ta och trycka på lite vill ju träffa grodan där inne ju. :D kram

2009-05-18 @ 15:13:44
URL: http://www.ericalandgren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0