Väntar

på att moster snart ska komma hit så vi sedan kan bege oss till birsta för att fixa present till mormor och åka på ikea med kusin Stefan. Jag har iaf lagt kameran i hallen så jag hoppas att jag inte lämnar den där utan att jag får med mig den, för ni ska inte tro att bara för den ligger i hallen att jag får med mig den.......icke sa nicke...
Ska höra av mig till Anki och kolla om de blir räkgryta på lördag kanske =)
Kommer inte på något mer att skriva just nu så alla ni som läser får ha en jätte bra dag.

Kommentarer
Postat av: Eva

Så där glömsk är jag oxå, men det vet du nog redan. ;-)

Testa att häng den i en påse på dörrhandtaget, eller lägg den i/på skorna, eller i jackfickan. :)



Hoppas ni får en bra helg! Kram

2009-03-04 @ 14:11:30
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0