Va tomt de blev

Hasse har åkt iväg och lämnat Virre till skolan och jag sitter här i soffan i ett tyst hus, funderar på om jag ska ta och duka fram frulle till mig och sambon för vi höll Virre sällskap när han skulle äta men ville inget ha. Victor hade jätte svårt att varva ner igår och de tog tid innan han somnade, han riktigt kämpade in i de sista innan han kapitullerade och sov. Men jag måste oxå få berätta va ohyggligt gullig han va igår innan han kröp ner.
Efter allt stök och bök igår så la jag mig i sängen och tittade på tv medans Hasse och svärmor grejade, jag är lagt kort ligger så Virre kommer ner fär att ta nattkramen. Han klappar mig på magen och pratar till den att -Go natt bebisen sov så gott, syns i morron *mammas go hjärta* sen sprang han upp och la sig men somnade som sagt seeent. Hoppas att hans humör inte dyker ner i surheter idag nu när han kommer hem till pappa, Jeanette och dom andra barnen.
Igår kväll pratade vi om att rensa det sista i skrubb och förråd, men får se vad som blir av dagen. Min kära sambo är ju ledig idag, han pratade om att åka och titta på dörrlister men jag känner att tyvär säger kroppen NEJ till att existera idag =( så jag liter på min sambos omdömme och smak i den frågan.
Lite frulle kanske.........

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0