V.32

Nu går de undan med veckorna, bara 8 veckor kvar nu ca för man vet ju aldrig när han vill komma ut. Så skönt att ha i bakhuvet att jag blir bättre i kroppen snart bara han e ute, kan inte beskriva med ord hur jobbigt det är att vara i detta tillstånd. Jag har börjat fått förvärkar oxå men dom kan man ju ha i en evighet innan allt sätter igång.

Hasse är borta nu tills på torsdags eftermiddag =( lite trist att vara själv på kvällarna och nätterna när man e van att dela med någon. Tänk så fort man vänjer sig att han någon nära så där varje natt, hoppas att min älksling kan sova gott när han e borta blir värre för han tycker jag då han är utan den han är van att dela säng med och dessutom utan sin egen säng. De e ju dubbelt upp så jag ska nog inte alls klaga.

Idag så ska jag och Micke på utvecklingssamtal för sonen, ska bli kul att höra om hans framsteg som han gjort för de vet vi att han har men ändå skoj att höra från någon annan i detta fall hans fröken. Jag får inte glömma Virres skidor för han ska ju åka lilla wasaloppet i morron har han pratat så stort om =)  Tur att jag har svärmor som skjutsar mig så jag kommer någon vart när Hasse e bota, sen ska jag vidare till Mia för en liten filmkväll och även denna gång så ställer svärmor upp att hämta mig ikväll efter det. Tusen tuse tack för att du ställer upp så mycket på mig/oss

Ha en bra dag alla för de tänker jag ha!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hellu bruden... :)

Ja, det var nog hans strålande humör som inspirerade solen...heheheh

Det var trevligt o du får väl ta o komma du oxå på våra fina "möten"... Ju fler detså roligare... :P

Kraam på dig o hoppas ni får en mysig filmkväll!!!!

2009-03-17 @ 12:23:01
URL: http://www.blondizh.bloggagratis.se
Postat av: Eva

Ja, hon är verkligen toppen som ställer upp så mkt! :)

2009-03-17 @ 15:54:26
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: erica

tack för kommentaren. :D jupp han blir bara större och större ju.. :D de är bara 10 år kvar sen är han 17.. hehe. hoppas de går bra med magen.. :)// erica gud syster till virre.

2009-03-18 @ 12:23:11
Postat av: Eva

Förstår att de känns tråkigt att sova ensam, speciellt när man är van att sova tillsammans.

Jag tycker de är så mysigt varje gång jag o L är ledig en natt tillsammans. Är ju inte många nätter per vecka som ingen av oss jobbar.

Men den här veckan har vi iaf 3 nätter lediga med varann. :)

2009-03-18 @ 14:07:52
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0