Underbart väder

Men jag har tyvär ingen lust med nånting =(  De e nu jag skulle ha passa på att sitta på alltan nere i solen och bara njuta, men icke inte jag heller jag bara tittade ut och konstaterade att de skulle vara mysigt men känner absolut inte för de. Vet att jag kommer att ångra mig sen men men då är de för sent.
Solen skiner och det är inte alls för kallt men vad är det för fel på mig då????? Jag sitter som om jag sålt smöret och tappat pengarna. Gick och la mig efter att Hasse skjutsat Virre till skolan så nu kommer jag väl inte att somna förrän långt efter resten av familjen. Så där har jag klagat nog nu då?!?? Njae jag vet inte än.......
Hade jag kunnat röra mig så vet jag vad jag hade tagit tag i, men vad hjälper de mig nu. Jag får göra det ända jag kan just nu de e å äta, ska masa mig iväg och ta mig lite frukt och en macka.
Hoppas att Erat humör och dag är bättre än mitt, men dan är inte över än så visst finns de hopp.

Chiao

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hmm.. Det var något skumt igår, jag var också på riktigt dåligt humör.. Blev tom irriterad när de ropade in mig till kassan, fastän jag hade kassatid..?! 090325 = irritationsdag :)

2009-03-26 @ 16:15:28
URL: http://sabinabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0