Sportlovs vecka

Fast tyvär så har jag inga barn denna vecka hemma =(   Jag va på Pontus pappa igår och frågade om jag inte skulle få ha pojken något på lovet eller om jag ska få hela påsklovs vecka istället, och så blev de. Pontus kommer och är med oss hela vecka 14 =) *nöjd*  Får se om vi får låna Virre nån dag den veckan oxå, skulle vara kul för pojkarna att få träfas lite mer efter som dom inte träffas speciellt ofta även fast dom e bröder.
Pontus pratade i att han skulle vilja vara här som Victor varanan vecka, och ja jag sa till Pontus att de vill vi oxå men vi får se hur de går med den saken. För er som vet läget så vet ni oxå att de kan bli omöjligt för pappan i fråga lär aldrig gå med på det.

Nu verkar det som om hela familjen har vaknat till liv så jag ska ta och göra mig klar för frulle och sen för jobbet då jag har förmiddags passet idag. Är så trött och har tyvärr ganska ont idag de kommer liksom efter från igår då jag var lite duktig och fixade här hemma. Ja världen står ju inte still för att jag har ont så de e bara att greja så gott de går och igår va de en bra dag så de e klart man passar på även om ma vet att de gör svin ont dagen efter.
Nåja jag hoppas på en lugn dag på jobbet utan "spring" för min del och att alla samtal flyter på bra.

Frulle va de jah! =)  Hej hopp sockertopp

Kommentarer
Postat av: Eva

Bra att ni ska få ha honom hela påsken. :)

Fint diplom victor hade fått, förstår om du känner dig stolt. :)

2009-03-02 @ 17:08:28
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0