Sommartid

Inatt ska man ställa om klockan till sommartid, va synd att det inte innebär att det slutar snöa och att snön försvinner =( äe så less på snö och is nu, Victor kom och sa de han med. Mamma kan de inte sluta snöa nu, jag tycker att det räcker. *go killen min*
Pontus åkte tidigt till Alex i morse men blir upphämtat när Hasse slutar jobbet så han hinner vara med sin lillebror oxå, de gäller att fördela tiden lite. Det är inte så jag tvingar han att vara med sin lillebror tvärt om så gillar han det mycket.
I morron kommer svärmor hit och ska leka fixar Frasse massa små saker som ska göras som jag/vi får hjälp med, Hasse han jobbar så jag längtar tills hon kommer så jag får lite vuxen sällskap.
Vi ska oxå fira i morron och Victor har fått välja tårta, det blev en porslinstårta (prinsesstårta) vet inte om han hört fel eller om han trodde att dom hette så =)
Hasse jobbr till kl 18 i morron så kanske med lite tur så kan jag, svärmor och barnen packa in oss i hennes bil för att köra hem Pontus. Vill ju inte att han kommer hem till pappa allt för sent heller då han ska upp i skolan på måndag.
Idag kära vänner händer det inte mycket för jag har tyvär ganska ont men jag ska göra mitt bästa för att fixa lite här hemma, det blir tacos här till middag samt lite gotta med barnen till kvällen. Tack var Annlo så kom jag iväg och handlade igår kväll inför helgen, jag/vi har planerat välldigt illa denna gång med tanke på att vi vet hur mycket Hasse jobbar denna vecka ändå så hade vi inte förberett riktigt med matlista och sånt över helgen. Men nu så är det gjort iaf och min älskling kan åka hem direkt efter jobbet utan att behöva täbka på att handla hem något.
Jag ska ta och kasta mig över boken igen för den är sååå spännande och jag har lite tid just nu.

See ya

Kommentarer
Postat av: Eva

De stämmer bra att vi har vår jobbhelg den här helgen.

Lars har jobbat sin andra natt av fyra nu. O jag hade tors kväll/natt, började 16 igår (hade bara kvällen) och har kväll/natt imorgon o på måndag.



Men idag är jag ledig! :)

2009-03-28 @ 12:58:16
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0