Skit väder

Klart att de ska snöa ännu mer...... ja jag hade ju inte vänta mig att de skulle vara vår nu men hade nog hoppas att det skulle hinna smälta bort lite mer snö innan de kom mer. Men men man kan inte få allt man vill......

Håller på att vänta på att Hasse ska fixa klart datorn ner så jag kan åka på birsta en snabbis sen ska Hasse KLIPPA sig, ÄNTLIGEN!!!! Efter mycket tjat och jag ringer och beställer klipptid till min sambo, samt massor av tjat från folk runt omkring så ger han vika för saxen.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Har Hasse klippt sig?!!! :O:O:O Kors i taket! ;P Skämt o sido, det var på tiden :)

2009-03-24 @ 07:43:29
URL: http://sabinabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0