Piggelin

Ja inte jag då utan Virre va de i morse vilket jag och Hasse inte hade kunna gissat på med tanke på att han var rejält över trött igår samt att lillkillen har blivit kanon snorig, men han va lika glad som en sångfågel så hoppas hoppas att det humöret håller i sig tills de e dax att natta sänge ikväll.
Victor tittade på mig i morse och sa
-Mamma, snart kommer din bebis.
-Ja om nio veckor svarade jag
-Jah bara nio veckor kvar ( jätte glad )

Ja dom e för go dom små liven =)  Tror han oxå längtar lika mycket som vi tills de e klart, iaf jag som vill bli normal igen eller ja iaf som jag var innan =)

Vi ska snart iväg och köpa ett skrivbord till Victor sen ska jag till vårdcentralen och Hasse ska jobba så snälla underbara svärmor ska hämta upp mig sen så jag får hjälp att handla lite och senare hämta Virre från fritids, de blir bara jag och go pojken hemma till middag idag så de blir en av Virres favo rätter makaroner & köttbullar.
I morron ser jag inte mycket av min sambo heller för han jobbar ett riktigt blodigt pass, han börjar 8 och slutar 22. Vilken tur att han är ledig på fredag synd bara att han inte får sovmorron som han skulle ha behövt då han måste upp och köra Virre till skolan.
Vi ska hämta Pontus på fredag =) men innan det så ska vi sätta oss och göra en matlista för en vecka eller fler om vi kan, sen blir de att göra inköpslista på de. Hoppas att fantasin är med oss, annars så har vi ju lite recept att gå igenom oxå =)

Nu ska jag göra mig klar.

Kommentarer
Postat av: Meta

Ja du nu går tiden undan.. Veckorna har bara rullat i väg=) Hoppas ni mår bra för övrigt..

2009-03-11 @ 10:17:44
URL: http://mammameta.blogg.se/
Postat av: Eva

Oj! Bara 9 veckor kvar, tiden går verkligen snabbt! :) Vilket datum är det planerat?

2009-03-11 @ 18:30:22
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0