Panik i morse.

Ni anar inte vilken upptäckt jag gjorde i morse!????!  Jo jag hittade en VÅRTA under min ena tå!!! USCH!!! ÄCKLIGT!!!!
Måste ha blivit nu när jag går på vatten gympa, fick mindre lust att gå i morron. På vilka fler ställen kan jag få dom?????? fatta hur många som badar där under en veckas tid *ryser av bara tanken*

Idag har jag inte rört mig speciellt mycket men har jätte ont iaf, de e skrämmande hur illa de blir vecka för vecka. Börjar nästan bli lite ja ska man säga snudd på rädd, de e sån otäck känsla att kroppen låser sig med en sån smärta. Fortsätter det i den här takten så kommer jag snart inte utanför dörren =(

Nu ska jag se criminal minds.

Kommentarer
Postat av: Eva

Har du pratat nått med brorsan om att träffas nästa helg? Eller jobbar han då? :)

2009-03-13 @ 10:06:10
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0