Några kort

Virre och Joppe




En body till Neo från hans farmor & farfar



En body och byxa som vi köpt



Två pyjamaser som vi köpt






Så där nu har jag lagt upp dom, som jag lovat för ett tag sen iaf kortet på bodyn till Neo från hans farmor & farfar.
Middagen och disken är avklarad nu *skönt* och både Pontus och Victor åt som jag vet inte vad. Jag funderar på vart dom stoppade all mat =) men jag blir sååå glad när dom äter bra. Pontus hann äta klart och hinna med några minuters tv-spel med lillebror innan hans pappa kom och hämtade han. Nu håller Virre på att spela lite själv och mummsar på lite godis som blev kvar sen igår. Ja jag vet att det inte är lördag men vi fuskar idag Virre och jag * visslar lite oskyldigt*

Sitter och funderar på hur jag ska lägga upp veckan nu när Hasse åker iväg, imorron vet jag att vi har föräldra träff på morron sen ska Hasse på sitt jobb för att gå på möte har då inte bestämt mig om jag ska vara i Skönsberg under tiden eller om jag ska hem och vänta på min älskling. Ska kolla igenom lite recept på en go middag som vi kan göra i morron när de nu är bara han och jag sen åker han på tisdags morron.
Pratade nyss med Micke som påminnde om utvecklingssamtalet som är för Victor på tisdags eftermiddag på skolan, så jag ska smöra för svärmor och höra om hon kan köra mig.

Nu ringer de här.... Bye bye

Kommentarer
Postat av: Marie

Skönsberg låter ju finemang de ;)

I have Brownie darling...

Hoppas vi kunde ta nån kväll här nu under veckan oxå, håller tummen jag HÅRT....

Sköt om er nu å lilla Neo.

Vad mkt fint ni har till Neo =)

Virre Pirre lika söt som alltid

Kram kram på er sov gott.

2009-03-15 @ 22:56:56
URL: http://mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0