Lite gnäll

De går inte en dag nu utan att jag måste gnälla lite. Jag vet så väl att de blir bara bättre så fort de underbara livet har bestämt sig för att göra entre, men idag är de inte lätt att vara. Jag känner av fogarna mer å mer för varje dag som går, snart har jag haft sönder vår fina nya säng för när man är en elefant som ska vända sig i sängen är de inte lätt vilket innebär att jag tar tag i huvudändan på sängen för att hjälpa till när jag ska vända mig, de går inte annars. Skulle ha haft en sån där krok i taket och hänga sånt där handtag som finns på sjukhus sängarna, eller varför inte en personlig assistent som kunde vända på en när man ville *hahaha* de skulle va något de =)

Nu är de färdig gnäll här för idag. Måste ju tala om att min älskade sambo va super duper duktig igår, han fick nå tokryck och städa, plocka, strök tvätt, lagade mat, plockade undan efter maten samt tapetserade färdigt i hallen. De blev skit snyggt plus att svärmor har målat all panel en gång, så nu är de bara måla en gång till samt montera ihop hatthyllan och få den på plats på väggen. Våran hall kommer att bli så ljus och fin *nöjd* och själv klart så kommer de att komma kort på de när det är klart.

Idag har båda jag och sambon kvällspass på jobben, fast jag börjar mycke senare än jan så jag ska hälsa på mormor och moster Toja eller Vickan som hon kallas. Jag säger fortfarande Toja för de har jag gjort sen jag va liten. Surrar med Mia just nu i väntan på att Toja och mormor kommer å hämtar upp mig.

Tack å hej så länge

Kommentarer
Postat av: Erika

Vännen, DU FÅR faktiskt gnälla, du har all anledning i världen!!

Må så gott!

2009-03-06 @ 14:47:17
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0