Hoppsan

Nu var det en liten evighet sen jag uppdaterade ser jag, har inte haft ork att skriva för jag har en mega mage ivägen plus att orkar inte flytta runt laptoppen för att hitta en "skön" skrivställning för jag har full schå att flytta runt mig själv.

Helgen i stort har flygit iväg.

Fredag:
Eva och Lars kommer förbi på eftermiddagen för vi skulle äntligen ses och spela lite sällskaps spel, vilket vi gjorde med råge oxå för 04.30 sa vi godnatt till varandra. Kul som bara den och klockan flög iväg tror inte de va nån av oss som tänkte på va klockan var, ja hur som helst så va de jätte kul =) Så tack så mycket E & L för en trevlig natt =)
Resten av "natten" blev kattastrof för min del vet inte varför. Trött som jag vet inte vad var jag men sova icke sa nicke vaknade en till två ggr per timme samt vred och vände mig lika mycket om inte mer vilket blev ett resultat på en välldigt OND dag.

Lördag:
Ja som sagt från tidigare så hade jag ljuvligt ont hela dagen =(  men bara att bita ihop så gott de gick. Goa Linda kom på middag och husvisit. Vi bjöd på Hasses berömda wok *mmmmmmm* ljuvligt gott som alltid! Sen surrade vi på som bara den och lite senare blev de glass till efterrätt *gott gott*
Vi satt och surrade som bara den och rätt som de va så va klockan efter midnatt, hej å hå där flög tiden bort igen...... men jätte trevligt hade vi =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0