Hjärtklappning

Sitter i soffan tok svettig som bara den och jag har haft hjärtklappning hela dan plus att så fort jag rör mig så säger fogarna ifrån och de hugger liksom till i magen så fort jag ska resa mig. Ja bättre dagar har jag haft i mina dar, de e tur att det bara är 7 veckor kvar nu.
Jag ska göra mig klar för att åka till banken och fixa lite saker sen blir de att hämta Virre man. Vill tacka Jeanette och Erika för igår, det var guld värt! Så tusen tack för att ni stannade och surrade bort en stund med mig, lite trist att sitta själv när sambon jobbar och barnen inte tycker att mamma e rolig längre utan roar sig själv.
Pratar med Mia nu i luren medans jag väntar på min privatchafför svärmor =)  Hon har verkligen ställt upp i vått och torrt vet inte vad vi hade gjort utan henne!



Kommentarer
Postat av: Eva

Ja, hon är verkligen snäll som ställer upp hela tiden! :)

När ska hon hämta dig då? Jag trodde hon låg o sov fortfarande eftersom hon jobbat natt o ska jobba natten som kommer?

Väntar nån timme innan jag ringer henne, så jag inte riskerar att väcka henne. :) Måste kolla läget med Bella, orolig för henne ju. :-/

2009-03-26 @ 12:15:55
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Det var så lite så..... :D

Är det nått så tveka inte att höra av dig... Kan jag så ställer jag mer än gärna upp... Hoppas du mår lite bättre o att du inte har lika ont... Kraammm

2009-03-27 @ 13:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0