Helt slut

Känner mig helt mör efter dagen fast jag inte gjort nå speciellt mest bara surra med svärmor och tittat när hon grejat, men de känns som värsta dubbelpassen på gym med en helkropps träningsverk.
Lite positivt är ju att jag blev sjukskriven i en månad i väntan på att fsk ska ta beslut om havandeskapspenning, de gick fort hos läkaren denna gång. De va klart på 10 min inkl att jag gick till och från väntrummet, eller jag gick å gick jag
sniglade mig fram. Så ingen tvekan denna gång utan han skrev ut intyget på en gång och han trodde inte att de skulle va problem för mig att få havandeskapspenningen men jag tar inte ut något i förskott när de gäller fsk.
Ska till jobbet i morron och lämna in papperen dit och säga hej till alla som har sitt pass då.
Tusen tack för idag kära svärmor och tack för igår till er båda! Ska ta kort ute i hallen sen så ni får se varför jag/vi är sååå nöjd. Neo har oxå fått en jätte fin body av sin farmor & farfar, på den kommer oxå kort sen.

Från de ena till de andra så f***n va gotta sugen jag är!!! *@+)=()(&%¤#""**(/&"#¤¤¤ grrrr

Nu ska jag zappa lite på tv:n

Kommentarer
Postat av: Tessan

Uscha låter inte som du ha det så bra nu med fogarna, förstå hur du ha det jag hade likadant =( Jag fick åka rullstol på ikea, pinsamt men kunde inte gå hade så sjukt ont. uscha man gruva sig för att skaffa en till om det blir likadant, för fy fan på ren svenska så jobbigt det va, men absolut värt det =)

2009-03-11 @ 21:56:29
URL: http://mammatessan.blogg.se/
Postat av: ingrid

skönt att du ÄNTLIGEN fick bli sjukskriven!! Säg bara till så bakar jag den mest sliskigaste chokladkaka som någonsin funnits =)

2009-03-12 @ 19:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0