Helgen

Snart e denna helg över oxå de bara svoschar förbi....... Ska göra tidig middag idag för Pontus blir hämtad kl 16 ville ju sååååå gärna äta mammas (min) lasagn *glad*  Så jag ska se till att han hinner äta tills kl 16 ja jag å Victor oxå förstås, ska bli så mysigt för annars så blir Pontus nästan alltid hämtad allt mellan 12-15 på söndagar. Men längtar tills påsklovet som bara den för då är han hos mig/oss HELA vecka *wehoo* Hoppas bara att det inte ändras på någonting nu då med tanke på hur de har blivit förrut.

Igår gjorde jag och pojkarna så lite som möjligt, vi bara mös med varandra =)  När Hasse kom hem satt jag och Victor och tittade på hockey, Pontus sprang emellan tv-spel och kolla hur de gick för Timrå, hade förberett inför maten som Hasse skulle göra. Han är ju bara bäst på att stuva makaroner! Vet inte hur men han får till den sååååååå god, ungarna äter som om det inte fanns en morron dag. Inte bara dom kan jag ju lova *hihihihi*   Hade ju velat ätit mer men nu för tiden får de inte plats lika mycket vilket kanske e bra med tanke på hur stor jag är nu. Men Hasse tycker att jag äter så lite nu för tiden, japp de e Neo som tar upp all utrymme där inne =)
Som sagt de e nog bara bra att jag inte kan äta så mycket, jag lider inte av de och inte Neo heller för han tar ju först de han behöver. Systemet är uppbyggt så *facinerande*

Sitter och gruvar mig för att göra de mest självklara saker idag som ska göras för jag har en ajaj ont dag. Jag ska inte göra något speciellt bara ta mig en dusch (vi har badkar...ajaja...) fixa middagen ( Hasse jobbar till 19) klä på mig (tro de eller ej men de e ett helt företag) plocka ur rendisk ur maskinen för att sedan stoppa i ny smuts disk. 

Tror jag ska ta tjuren vid hornen och börja med att ta mig själv ner till duschen och sen pina mig över kanten för att njuta av duschen innan jag ska pina mig ur den igen.


That´s all for now folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0