Glömde ju

Att skriva om Virres utvecklings samtal igår. Jag kände mig lugn över samtalet för de märks på Virre vilka framsteg han gjort samt humöret är för det mesta på topp, och mycke riktigt så va allt kanon bra. Virre fick mycket beröm av sin fröken, svårt att beskriva med ord  hur stolt man blir som förälder när man hör det.
Jag ringde upp mina sista slantar på mobilen för jag ville höra med Virre hur de gick på lilla wasaloppet för han idag, han sa att det var jobbigt men jätte kul och att vädret blev ju så bra.
Han var en riktigt nöjd kille =)

Kommentarer
Postat av: sonjaja

Tjoohooo...har en utmaning åt dejj i min blogg=)

2009-03-19 @ 18:01:18
URL: http://sonjanasstrom.blogg.se/
Postat av: Eva

Förstår att du var stolt när du fick höra om hur duktig han är. :)



Ikväll ska vi äntligen ses igen, de ska bli kul!

2009-03-20 @ 13:49:30
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0