Fredagen den 13:e

Då kan man ju undra hur mycket som kan gå fel under dagen. Går något på tok så skyller jag på "dagen" men händer det inge konstigt, nä men då är de ju bara skrock =)
 Nu har min älskling varit så där jätte duktig han har grejat här hemma igen, det är med blandade känsor jag tittar på. Jag vill så gärna ha ett finger med i nästan allt men sorgligt nog så går de inte iaf. Han får ta åt sig äran för all städning och plockning, vilket han verkligen förtjänar!!!!
Idag får vi besök av Elin & Fredrik. Det var länge sedan vi hade middagsgäster och besök bara så där så de ska bli riktigt nice =)
Ska oxå suga åt mig av all närhet jag kan få av min sambo för nästa tisdag åker han bort och kommer inte hem förrän på torsdags kväll, de e ju inte så långtid alls om man inte är invalidos som jag är just nu. Sådan här gång så skulle man haft en "normal" graviditet där man är så där hyfsat rörlig som man förväntas vara i slutet av grav. Men å andra sidan kan jag bara hålla med om att Livet är en prövning. Ja dessa prövning visar sig lite olika för oss alla.
Nu ska jag ta mig in i köket och fixa något ätbart till mig och städerskan min *blink*  innan de är dax att hämta hem Pontus och Victor.

Kommentarer
Postat av: Eva

Ska kolla med Lars o höra vad han säger. Han ska åka bort på söndagen, men fre eller lör kanske? Fast han säger att vi planerat nått på lördagen, jag känner oxå igen de. Men vi kan inte komma på vad. :p

2009-03-13 @ 15:50:49
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: marie

Gomorron min sköna =)

Ja du är vacker som gravid.

Ta det lugnt och njut inte ofta man får se karlarna greja medans man får titta på.

Ser fram emot en filmkväll med nåt gott när han är borta =)

Ringer om en liten stund misstänker att ni sussar sött.

Kram kram

2009-03-14 @ 10:08:49
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0