Fixar dag

Snart är svärmor på intågande, vi eller jag ska få lite hjälp här hemma för Hasse har åkt iväg till jobbet. Får se vad som blir gjort eller om vi surrar iväg den mesta av tiden för de har ju oxå hänt =)
Ska ta mig en dusch och försöka få på mig lite kläder och fixa sen frulle till pojkarna, dom e så pass stora att dom brukar ta för sig själv men dom va inte hungrig tidigare så jag fixar de om en stund, kan va skönt och sitta och mysa med dom  vid bordet och prata lite ditten å datten.

Hasse ringde precis och ville att jag skulle kolla på lappen när han börjar och det visade sig att han börjar om en timme och inte nu, ja se där de känns bekant .......... har ni hört den förrut?! Ja han blev ju inte sen till jobbet iaf, hoppas att han lär sig att skriva upp sina tider istället för att vara "säker" på att han börjar en viss tid. Skriv upp i köket älskling!!! Jag såg att det stod den tiden i köket men sist jag kollade där denna vecka så stämmde det inte så därför sa jag inget. Ja de e ju tur han trivs på sitt jobb och nu hinner han ta sig en fika i lugn och ro =)
Så de kan gå..... nu ska jag masa mig in i duschen...

See ya

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken tur att han inte kollat fel på tiden åt andra hållet. Då hade han ju kommit en timme för sent. :)

Kan va skönt att bara sitta o ta de lugnt oxå inför ett arbetspass. :)

2009-03-30 @ 16:50:06
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0