Efterlängtade fredag

Som vanligt så längtar vi tills varje fredag men dom som är varannan helg är så speciell för då har vi båda pojkarna =)
Idag så sitter jag och Victor och längtar efter Pontus i soffan, då Victor inte alls är kry. Eller han var inte de klockan ett inatt men nu så är han mycket piggare. Han spyde en gång inatt och sen va de bra, tycker att han känns varm men han har ingen feber. Så vi tippar på att hans lilla kropp är trött och slut bara.
Underbara Jejje lånar våran bil idag så Pontus kan komma hem i vettig tid, va ju meningen att hon och jag skulle åka men de blev ju inte så..... Hon och jag får ta en annan dag till att träffas istället.
Ikväll är det sista delen av Let´s dance, gissa vem som sitter klistrad kl 20 ( me, me, me, me)   funderar på om jag ska smöra till mig lite hjälp av min sambo att få till en fruksallad som jag kan mumsa på och kanske men bara kanske lite vanilj glass till.
Eller varför inte ge sig på att göra en frukt smoothie igen fast på rätt sätt denna gång *asg* kommer till varför strax....
Vi hade besök av Keba igår, de e alltid lika trevligt att träffa han. Så snäll, trevlig och go. Vi skulle se film så jag skulle testa och göra en smoothie till mig och Keba då Hasse inte tycker om saker med frukt i. Japp sagt och gjort utan att kolla recept så skivade jag banan och hällde på mjölk, sen mixade jag de hela och trodde att de där blir skit bra. Men näääää de smakade konstigt, började sedan kolla på nätet och ser att man ska ha en del annat oxå. Ja stackars Keba drack och höll god minn, fast jag bad han hälla ut men icke han är ju för snäll oxå till råga på allt och säger att nä jag ska nog få i mig den här *urk* men innan de va klart så valde han sitt kaffe iaf *asg* vilket jag oxå skulle ha gjort om jag drack kaffe.
Vi såg oxå på film igår Funny Games hette den, kan man ge den minus 75 solar eller nått för fy fan vilken totalt värdelös film, de va bland det sämsta vi sett på länge, en riktigt psyko film.

Nu ska jag ta och läsa lite i boken jag börjat med. Tjingeling så länge....

Kommentarer
Postat av: Eva

Nej, såg ni den filmen?!?

Om jag hade vetat det så hade jag varnat den. De är en av dom absolut SÄMSTA filmer jag set...någonsin!!



En riktig skitfilm som jag inte förstår hur nån kan tycka är bra. Inte ens Lars gillade den, trots att han brukar kunna tycka om skumma filmer. ;-)

Hur kunde ni komma på att ni skulle se den? :)

2009-03-27 @ 14:32:31
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Jejje

det var bara trevligt att få en liten egen stund med Pontus, vilket minne han har..... han pratade om när vi var till er då Leon var jätteliten å blyg, det du!! Jag trodde han skulle vara lite blyg å så men icke sa nicke.... han surrade konstant från bommen å hem ;-) så trevligt så.

hoppas att grabbarna grus mår bra, särskilt den yngre av dem.... ha det gott



KRAMAR

2009-03-28 @ 08:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0