Charmkurs

Nu har jag äntligen satt mig ner efter att vandrat en stund, fy de känns både här och där i kroppen. Dagen flöt på bra, har nu varit och gjort affärer med min exmake på stan och de känns bra. Snälla svärmor var med och körde runt mig som en miss daisy. Men nu är det klart! Träffade på S utanför banken och de var inte igår kan jag säga, super kul att träffa henne igen =) Vi sa att vi måste ta och träffas över en kaffe men jag vet ju hur de blir med det, man säger så mycket när man träffas så där och dessutom menar det men steget kan vara långt från att säga till att göra, n vet mycket snack och lite verkstad. Syftade inte på någon speciell utan i ren allmänhet liksom.
Personalen på Swedbank kan behöva kosta på iaf en av personalen en charmkurs för fy fanken vilket stoplskott de va som satt där inne, mespropp och inte kunde le till kunderna heller.....
Jag kan ta hennes jobb jag för jag skulle göra ett betydligt bätter jobb än henne iaf när det gäller kundbemötande! Jag brukar inte ha höga tankar om mig själv men i detta fall så  är jag säker =)

Vad händer nu då??? Jo jag ska strax börja med maten liksom lika bra att hålla igång innan kroppen låser sig helt för mig. Har iaf fylt diskmaskinen och startat den samt sytt fast en knapp i Hasses jobbskjorta, startat tvättmaskinen, vikt undan lite rentvättade bebis kläder och luftat hans nya sängkläder innan dom ska tvättas och  tagit fram nya spjälskyddet som matchar sängkläderna.
Känner att jag måste resa mig nu på en gång annars så kommer jag inte kunna fixa med maten....... ingen gourme middag idag, vi ska äta falukorv och vitabönor. Smakar okej men de går snabbt att sno ihop (värma på)


Chiao

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag förstår mig inte på vissa på banker, affärer osv som är sådär.

Dom borde ju kunna anstränga sig lite iaf för att va trevlig mot kunderna, även om dom har en dålig dag.



Du hade säkert gjort det mkt bättre! :)



Kollade ni på några skor förresten?

2009-03-26 @ 21:53:05
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja, de är ofta så. När man har en tid att passa så går klockan jättefort! O när man måste försöka fördriva tiden på nått sätt, så känns de som den står stilla. ;-)

2009-03-27 @ 06:59:49
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0