Ännu en dag

Nu var denna dag till ända, blev hämtad av moster och mormor. Åkte hem till mormor som bjöd på mat de blev potatisbullar med bacon och lingonsylt, inte direkt favvo maten men jätte tacksam iaf =) Jag, mormor och Toja spelade lite bismark *kort* innan Toja skjutsade ner mig till jobbet, så tusen tack snälla moster för de!
Moster kommer och hämtar upp mig i morron oxå för då ska jag fixa present till mormor som fyller år, skulle till Mia men får ta de  på torsdag istället.
Många kalas denna och grejer denna månad, de e mormor, kusin Micke, kusin Stefan, Jejje och hennes man. Tur man vet vad man ska köpa iaf =)
Hoppas att jag kommer ihåg kameran i morron, får nog lägga den i hallen innan vi kryper ner i sängen. Nä nu ska jag kolla runt lite på nätet och sen blir de att lägga sig.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var svinkoppor :( som E hade Vilken tur att J var iväg me henne :)Kram på er

2009-03-04 @ 10:13:41
URL: http://familjenberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0