1h 40 min

De va länge sedan jag pratade så länge med nån men min kära barndomskamrat från Hudiksvall nu mera Stockholmsbo ringde och vi surrade och surrade och surrade, vi har inte pratas på över tre månader.  Så jäkla skönt att höra att hon är sig själv igen efter en skit jobbig period i hennes liv.  Ja jag blev så super glad att prata med henne igen vilket är bra en dag som denna.
Jag har vaknat ett antal ggr inatt för att det har gjort så in i h-vete ont och det har inte varit nå bättre under dagen heller, vilket tyvärr innebar att middagen som min älskade Jejje skulle bjuda mig på idag blev inställd för jag kände att jag klarade tyvär inte att att kliva utanför dörren =(
Så jag har suttit och halv legat i soffan hela dan, visst kan de va skönt att inget göra men inte när det är så här.

Måste få tacka min goa Mia för igår. För go mat och fika plus all uppassning som hon ger mig när jag är där även om jag tycker att hennes kropp inte orkar det, samt tack tack Jeanette för en trevlig spel och surr kväll med dig och Mia, hoppas att vi kan göra om det snart för ni vill väl ha revansch? *blink* hihihihi

Saknar min älskade sambo jätte mycket gör jag, längtar sååååå mycket tills i morron då han kommer hem.

Kommentarer
Postat av: MARIE THE ONLY ONE moaahaahaaa

Jaaaaa jag vill ha revansch =)

Tack underbara du för trevligt sällis, jo klart man passar upp på dig å goa Magen =)

Snart måste vi göra om det sköt om dig nu gummzan å var rädd om dig

kramen

2009-03-18 @ 20:33:34
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0