Trötta familjen

Visst är det typiskt att larmet ska gå igång när man sover som bäst!? Neo vaknade så klart av larmet han med så vi steg upp och bytte till en torr blöja och gjorde lite ersättning som han fick efter den vanliga snutten på bröstet.
Som vanligt efter morron målet så somnar han om och sover som en liten prins =)
Igår va morbror Stoffe och moster Annso här och spanade in juvelen våran och dom stannade på middag som bestod av grillat *mmmm* nu va de ett tag sen vi grillade sist och de va lika gott som alltid.
Neo fick mer presenter som jag ska knäppa kort på och lägga ut, Neo har fått sitt första vykort postat till sig som kom igår från sin faster Eva och farbror Lars som nyss kom hem från Paris =)  Neo har oxå fått snygga kläder av dom innan han föddes som vi flitigt har använt =)

Vad mysigt jag oh Hasse hade de igår, vi satt på alltan igår kväll med massor av tända ljus och bara njöt. Jag fick på mig förlovningsringen igår *wehoo* 11 dagar efter att Neo kom så passar den igen *lycklig* har inte kunna haft ringen på säkert sex månader så ni kan tro att de kändes konstigt att ta på den igen.

Undra om det är vädret som spökar idag?!  Tror vi känner oss lite offside hela familjen idag, Hasse känner sig krasslig, jag känner mig inte helt 100 i kroppen och vi tyckte att Neo känns varm, vi tempade han men den visar ingen feber iaf. Han har fått något gegs i ena ögat som vi ska fråga om idag kl 15 när vi ska på BVC....
Vi har en i familjen som fyller år idag

Ett stort grattis till min pappa som fyller 54 år idag.....

Vi ska fixa present idag till han, de e en av sakerna som ska göras idag. Nu ska jag börja att plocka lite här hemma innan Hasse kommer hem från att ha lämna Victor på skolan.

Vi hörs......

 

Kommentarer
Postat av: Eva

Va kul att kortet redan kommit fram! Vi postade det i fredags, så trodde de skulle komma fram tis el ons. :)

Hoppas ni håller er friska hela familjen o att vi ses snart igen! Kram

2009-06-02 @ 13:01:37
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0