Tandis

Idag så har vi varit på BVC och kollat längd och vikt, Neo väger nu 4140g och är 55cm lång, lillkillen växer så de knakar =)
Efter BVC så åkte vi med farmor (svärmor) för jag skulle till tandhyginisten så Pontus och Neo åkte med henne hem till Sidsjön i väntan på att jag skulle bli klar. Efter tandis så åkte jag till Sidsjön för lite fika och liten pratstund, Neo låg och sov så sött så =)
Vi åkte inte hem förrän vid fem tiden, väl hemma så började jag med maten direkt. Jag gjorde spagetthi och köttfärsås men tyvärr så blev de inge gott i slut ändan, köttfärsåsen blev inte bra kryddad och spagetthin blev sönderkokt. Bläää........ de blir att ta lite kvällsfika innan man läger sig.

Jag har bokat kyrka för Neos dop oxå, de blev inte den kyrka vi ville ha för den är stängd i en månad pga reparation så de blev att välja en annan kyrka. Hasse och jag kom fram till att de fick bli GA kyrkan i stan. Jag hade jätte tur att de fanns tid att boka på de datum som vi vill ha =)
Ska bara kolla nu hur många gäster det blir på ett ca så vi kan boka lokal för dopfikat, ska ringa till kvinnan som har hand om bokningarna i morron och boka lokalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0