Sol vind & vatten

Vad underbart väder vi har nu med sol och värme det gillar jag med denna årstid, sen finns ju de saker som alla dessa kusar som jag inte kan med men när man får sola och bada så väger de liksom upp i helhet just för att de e så underbart.
Jag har tyvärr inte kunna njuta av sol och värme sedan vi kom hem från Norråker för jag är så jäkla förkyld, jag får knapra alvedon för att klara av att vara människa men de går över, jag tycker mest synd om Neo som oxå har blivit snorig inte alls kul för han och värmen på de. Stackars mammas lillkille hoppas att det går över snabbt för de kan vara kämpigt att finnas till när de e varmt och man inte är sjuk så hur ska han inte känna de nu då mammas hjärta.
Pontus och Victor har tur idag för Elin & Fredrik kom och hämtade upp dom för att åka å bada, skönt för Hasse jobbar och jag och Neo sjuka så kommer vi inte många steg utanför dörren =(
Men men bara vi är friska tills i helgen för Hasse jobbar till fredag sen ledig lördag å söndag, efter de så har han semester i två veckor =)

Ja jag sägerdå bara de att ....... Vi har iaf tur med vädret =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0